sâmbătă, 16 octombrie 2010

World Of The Warcraft - Cataclysm (Review)

Am început să joc World of Warcraft, un cuplu de ani în urmă. Cea mai mare parte cu Wrath of the Lich King expansiune. Aşa că atunci când Blizzard a anunţat eliberarea a expansiunii Cataclysm, am fost în mod evident încântată să-şi asume noi provocări. Poate prea pozitiv încântaţi să-mi fac temele înainte de a lua pe WoW Cataclysm. Primele câteva ore de mers găsi pentru mine, a fost după câteva zile de jocul pe care realitatea a început să se stabilească inch În primul rând, am fost nici în cazul în care nivelul de aproape 85 şi am avut de aur prea puţin pentru a-mi ceva în valoare de cumpărare. În al doilea rând, am fost invizibil. Nimeni nu a fost interesat de caracterul meu sau cerându-mi să li se alăture în lupte de grup şi raiduri.
Am fost într-adevăr simt în gropile. Dacă am vrut să am o experienta placuta cu expansiune, I într-adevăr nevoie să perie până rapid personajul meu. Asta a fost atunci când m-am decis pentru a obţine un cuplu de ghiduri. Am început cu ajutorul ghiduri gratuite în forumuri, dar explicaţii au fost prea rupt pentru a face prea mult sens de la (în opinia mea, care este). Deci, in timp ce cauta pe Internet pentru ghiduri utile, am dat peste Ghiduri Killer ghid Cataclysm. Băiatul a fost am dreptul de a obţine o copie!
Ghidul mi-a oferit cu strategiile de utile pe care mi-a luat la nivelul 85 în mai puţin de o săptămână! Există, de asemenea, o multime de sfaturi care au ajutat-mă prin quest-uri mai repede decât aş fi făcut pe cont propriu. PvPs şi raiduri, de asemenea, au devenit mult mai mult mai interesant. Pentru unul, m-am bucurat cu adevărat testarea unor strategii de luptă descrise în ghid, un-de-unu, pentru a vedea care mi-a plăcut cel mai bun. Killer Ghiduri World of Warcraft ghid Cataclysm este cu siguranta o compilaţie de strategii şi tactici pe care aş recomanda să joc colegii de peste si peste din nou. Desigur ghid acoperă atât de mult mai mult decât ceea ce am împărtăşit aici (care se bazează pe nevoile mele de jocuri de noroc proprii). Pentru mai multe detalii despre ceea ce ghidul de oferte, nu uita sa peste cap de la site-ul lor. Le-am luat pe deplin Cataclysm generală a produsului ghid disponibil.

Cerinte minime:
o Processor: 1 ghz or better
o Memory: 768 RAM